annelise

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av annelise - 25 mars 2009 17:56

Ujiamej...våfflor, sylt och grädde. Jag är nog inte riktigt normal för jag tycker det blir sött och äckligt. Den första våfflan är jättegod, hälften av den andra är okej men sen vänder det sig i magen. Så, då räcker det.

Annars har jag tandvärk och får inte tag i tandläkaren. Ska också jobba 4 dagar i sträck nu så jag ser fram mot plågor och tablettätande.

På söndag är vi med på modevisning, det blir en ny erfarenhet. Tur vi är två som hjälps åt i alla fall. Vi har plockat fram fina underkläder av olika sorter, bas och elegantare. Vissa modeller var väldigt snorkiga och sura, undrar om de skulle klara sig på Top Model? Det här vill inte jag ha, blaha, blaha, det här kan man ju inte visa. Varför ska hon ha det där? 

Hörrönini, det är vi bestämmer vad ni ska gå i annars finns det andra modeller.

Helst vill vi dessutom ha vackra kvinnor i alla åldrar och med vackra menar jag kvinnor som levt, som är nöjda med sig själva även om de är runda och rynkiga här och där. Det är ju så man ser ut! Speciellt om man ätit mycket våfflor och sylt och grädde i sina dagar.

Unga tjejer i all ära men de åldras de med till slut, även om USA gör allt för att hitta vägar att stoppa det.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards