annelise

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av annelise - 19 mars 2010 08:14

För första gången i mitt liv har jag blivit tvungen att spärra en avsändare på min vanliga mail - jag har spärrat på msn förut men det var i tidernas begynnelse när man anrop från kreti och pleti.


Nej, det som nu hänt hör ihop med såpaföljetongen i föreningen jag berättat om förut. En person i styrelsen förföljer och trakasserar mig numera med mail på mail om samma sak....trots att jag svarat och förklarat, samma sak, flera gånger.


Trodde saken var utredd, ursäkter har utväxlats och vi hade gått vidare....men nu har jag hamnat i syndabockssitsen och allt jag säger och gör är fel - därav mailbombandet. Ingen annan säger nåt....bara hon!


Därför har jag spärrat henne.....detta är en soppa utan motstycke och jag har sällan mött en människa som jag verkligen behövt tvivla på den mentala hälsan hos. Visst säger man på skämt ibland - "Hon/han är inte klok", men här ligger sanningen alltför nära och det skrämmer mig, skrämmer mig verkligen!


Det är tufft, väldigt tufft - men jag har mycket stöd, dels av personer i föreningen, men även av mina vänner och andra som står utanför.


Vi får se hur det går, endast tiden kan utvisa det....och jag måste orka stå fast vid den jag är och det jag tror på.


Såsom synsk och i viss mån medial kan jag också se ett större skeende i mycket av det som händer, där vi kommer att uppnå en förståelse när allt är över. Helt klart är detta en process som leder fram till något.

Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards