annelise

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av annelise - 15 januari 2011 11:03

I natt vaknade jag och kollade på mobilen för att se vad klockan var (den var 3...). Då såg jag att jag fått ett sms från ett nummer jag inte kände igen. Öppnade det och det stod "status tönt?" i det....


Hmm...tänkte jag, och somnade om. 


I dagens klara och kalla (-25) ljus funderar jag. Vem och varför? Helt klart inte riktat till mig - jag är väl ingen tönt? Eller menade personen i fråga "statustönt"? Någon som töntigt jagar status - eller att status är töntigt? Eller är min status "tönt" - särskrivningar ställer till många varianter!


Hur det än är med det slog jag upp numret på Eniro och det hör till en för mig alldeles okänd person i en huvudstad mitt i Sverige. Så det är helt klart en fel-sms-ning. 


Och tönt är jag säkert i vissa personers ögon - och det bjuder jag på, det bryr mig inte. Är för gammal för det.


Dagens tönt lägger upp ett mysigt klipp som min son lagt på Facebook - det innehåller en av mina absoluta favoriter - Snobben!





Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards