annelise

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av annelise - 6 augusti 2013 19:06

Hmm… prickarna i början av meningen tyder nog på att något ska in där först innan meningen avslutas.


Såhär då…:


Min säkerhetsdosa till internetbanken ligger strax till vänster om mig. Där ligger också en sönderriven kallelse till tandläkaren, säkerhetsdosan till föreningens internetbank, en penna samt en usb-sticka.


Ja…. Det var det….


Eller…?


På jobbet har jag ett fönster strax till vänster om mig. I fönstret står tre pelargoner som mirakulöst (och med hjälp av LG) överlevt semesterperioden. Utanför fönstret ser man manegen, den del av Berget som i sommar bebotts och bebrukats av en cirkus.





Går man vidare vänsterut kommer man till skyttevallen på 300 meter och därefter timmerkoja, skog och mystiska murar som ingen riktigt vet vad de använts till.



 


Långt, långt, långt till vänster ligger Norge. 



 

Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards