annelise

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av annelise - 13 oktober 2009 20:45

Höll på att skriva måndag....men det är det ju inte även om det är första arbetsdagen för mig denna vecka. Så lite dagvill får jag vara, dessutom jobbar jag bara halvtid vilket vissa veckor då medför flera måndagar. De veckor jag jobbar lördag är det dessutom fredag på torsdag och då blir det fredag på lördagen igen och måndag är jag ledig och då blir det måndag på tisdag. Vissa torsdagar slutar jag tidigt och vissa sent men då blir det lördag på fredag.


Den här veckan tror jag det är onsdag i morgon men då kanske jag ska vara sierska i Sollefteå och då blir det en arbetsdag. Torsdag blir fredag och fredag blir lördag och lördag blir fredag....söndag borde vara söndag men måndag blir ju en extra ledig dag och så är det måndag på tisdag igen.


Tror jag.....


 


Ska vi dansa? Kyss



Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards