annelise

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av annelise - 29 maj 2009 10:48

Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod. Igår hade vi modevisning, jodå, undertecknad gick modell t o m, vad gör man inte för att få visa upp sin vackra kropp?

Men det var inte det jag skulle skriva om, det var blooood....igår gick jag barfota på trägolv på modevisningen och fick en sticka i ena foten, fick aldrig tag i den så nu bulnar den ut och det gör ont. Idag föll en syltburk ut ur kylskåpet på klinkergolvet och jag fick splitter i den andra foten så nu har jag ont där med.....blod och lingonsylt över golvet, ja, det var rätt lite blod jämfört med sylten som faktiskt var det jag grät mest över. God, hemkokt lingonsylt på egenhändigt plockade lingon - DET var tråkigt.

Undrar varför jag gör illa båda fötterna? Vill Universum att jag ska sitta lite stilla ett tag, kanske?

Min "lilla/stora" dotter var med på modevisningen också, hon som blir 21 år idag och bor i Göteborg - men just nu är hon hos mamma...sover som en liten gris och ska till pappa i eftermiddag, snacka om att dela upp sig på sin födelsedag. Jag vill hon ska vakna nu och umgås en stund innan vi åker till Sundsvall och mormor för vidare befordran till pappa.

Sommaren är på ingående om man får tro meteorologerna fast idag blåser en sval vind ännu. I morgon jobbar jag men det ska bli skönt att få vara bara jag och sambon i helgen, även om han har mycket med jordbruket nu så får vi vara i egen energi ett tag, det behövs efter alla påhälsningar nu....hoppas jag!

Grattis lillhjärtat på din födelsedag!


Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards