annelise

Alla inlägg den 3 september 2013

Av annelise - 3 september 2013 18:52

...tar jag mig an utmaning nr 13/100 - nej, 14 var det ju! Är lite för trött just nu <3

 

Närmast mitt hjärta

 

Känslomässigt är det ju mina barn, min gubbe och min mor förstås. Min syster och hennes barn... osv, osv...


Kroppsligen sitter inte hjärtat till vänster, det sitter mitt i bröstkorgen men ligger lite snett, lutat åt vänster. Jag har heller ingen pacemaker eller så, jag har bara vanliga kläder på kroppen.


Politiskt sitter hjärtat till vänster.


Jag har en del av mitt hjärta på jobbet, min arbetsplats som består av ett friluftsmuseum som är så vackert under alla årstider. Stora delar av mitt hjärta har alla mina vänner <3


Naturen, havet....


Jag försöker också älska min nästa, till den naiva dumhetens gräns ibland och man får sig ett tjuvnyp. Att känna total kärlek till mig själv, alla levande varelser och hela Universum  -  det är svårt. Man ska ju ha respekt, empati och förståelse för sig själv och andra.


Därmed inte acceptera alla dumheter som förekommer.


 



Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards