annelise

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av annelise - 4 maj 2010 16:06

Läser att bukfetma hos kvinnor till stor del beror på sömnstörningar. Även stress påverkar omfånget hos oss riktiga kvinnor.


Ha! - säger jag....HA!!


För den som inte sovit ordentligt på snart 20 år kommer forskningen som en skänk från ovan. Äntligen - för jag har inte kunnat begripa hur jag kunnat lägga på mig denna enorma bulle framtill eftersom jag faktiskt äter bättre än jag gjort förr.


Nu när jag är hemma och sjukskriven ett tag har jag faktiskt börjat sova bättre och sambon klagar på att jag snarkar mer. Jamen, vad bra! Om jag snarkar betyder det att jag sover och om jag sover blir jag smalare....sover jag så slappnar jag av och stressar sålunda mindre. Sover tillochmed på dagen numera!


Måste ju kunna bli hur smal som helst!


Titta noga för den här kroppen är snart ett minne blott....


 

Presentation


Varav hjärtat är fullt, därom talar munnen - eller i detta fall - tangentbordet!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards